HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Deftones, Deftones Full Album Zip
Sun Jun 08, 2014 9:13 pm by osvaotai

» Tudung Bj Hotel
Sat Jun 07, 2014 1:17 pm by osvaotai

» DriverPack Solution 11 NEW Programs
Fri May 30, 2014 11:48 am by osvaotai

» Youda Survivor 2 [tfile.ru]
Thu May 29, 2014 2:32 pm by osvaotai

» Hl7-inspector-2.1.3.515
Wed May 28, 2014 12:08 am by osvaotai

» TV Player Universal V5.1 [H33T]
Tue May 27, 2014 7:25 pm by osvaotai

» AIDA64 Extreme Edition [v2.60.2100 Final] (2012) PC RePack Ivandubskoj
Sun May 18, 2014 9:45 am by osvaotai

» Meat Log Mountain Second Date
Mon May 12, 2014 3:15 pm by osvaotai

» Asphalt 320x640 Jar
Sun May 11, 2014 7:01 pm by osvaotai

Affiliates
 

Share | 
 

 Ayam Goreng

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
DarkAngeL85

avatar

Posts : 132
Join date : 2010-07-30
Age : 31
Location : Serdang (KL)

PostSubject: Ayam Goreng   Sat Jul 31, 2010 12:25 am

Ada satu citer nie, budak laki ngan budak pompuan nie darjah 1 sekolah
rendah. Diorang ni kawan baik sgt, tiap-tiap hari mak bapak diorang
bekalkan ayam goreng utk makan waktu rehat. Diorg selalu makan sama2. Budak
pompuan tu tanya budak laki tu...."Awak pun suka makan ayam goreng ke?"
Budak laki..."Suka, awak?"
Budak pompuan..."Saya memg suka sgt makan ayam goreng nie"
Sampailah masuk darjah 6 mereka berada di sekolah yang sama. Tiba-tiba satu
hari budak pompuan ni dah tak bawak dah ayam goreng. Budak laki tu pun
tanya
"Eh...Apasal awak dah tak bawak ayam goreng? Awak dah tak suka makan ayam
lagi ke?"
"Tak boleh makan ayam lagi la, sebab bawah saya dah tumbuh bulu ayam"...
"Eh...ye ke? Cuba tengok?"
Budak pompuan tu pun selak skirt dan tarik suar dalam, dia tunjukkan bulu
yang dah tumbuh kat situ.
"A'a lah memg dah tumbuh, saya pun tak nak makan ayam lagi la kalau
camni"...
"Apasal lak? Awak pun dah tumbuh bulu ayam jugak ke?"
"A'a...awak nak tengok ke?"
"Nak"
Budak laki tu pun londehkan suar dia...
"Eh eh awak punya bukan bulu aje, tengkuk dan balung ayam pun dah tumbuh
jugak" *&^%$...???


x senonoh tul bdk2 nih...
bounce bounce bounce
Back to top Go down
View user profile http://www.atherosro.com
aremierule

avatar

Posts : 100
Join date : 2010-07-25
Age : 21
Location : Sungai Petani

PostSubject: Re: Ayam Goreng   Sat Jul 31, 2010 1:40 am

terlalu nerd sgt !
Back to top Go down
View user profile http://rocentre.omgforum.net
DarkAngeL85

avatar

Posts : 132
Join date : 2010-07-30
Age : 31
Location : Serdang (KL)

PostSubject: Re: Ayam Goreng   Sat Jul 31, 2010 2:44 pm

cheers cheers hehehe....
Back to top Go down
View user profile http://www.atherosro.com
Admin
Admin
Admin
avatar

Posts : 93
Join date : 2010-07-25
Age : 30

PostSubject: Re: Ayam Goreng   Sat Jul 31, 2010 4:07 pm

nie kena sensor nanti nie...bahaya..lawak 18 SX lol! lol!
Back to top Go down
View user profile http://rocentre.omgforum.net
DarkAngeL85

avatar

Posts : 132
Join date : 2010-07-30
Age : 31
Location : Serdang (KL)

PostSubject: Re: Ayam Goreng   Sat Jul 31, 2010 4:35 pm

wakaka.....tp tetap lawak jg kan.... What a Face What a Face What a Face What a Face
Back to top Go down
View user profile http://www.atherosro.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Ayam Goreng   

Back to top Go down
 
Ayam Goreng
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» TTS Nasi Ayam...kok kok koooook!~
» TTS Tat Nasi Ayam...ayuh berkokok sekali lagi!~

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Anything Section! :: Discussions / Funny Story-
Jump to: